  • Data: 2002-08-12 08:24:23
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Aug 2002 10:18:45 +0200, "Kasia" <k...@e...pl> wrote:

    >Chodzi mi głównie o warunki dostępu do
    >takiego konta, składania nań dyspozycji przelewów (of course najlepiej przez
    >net ....) oraz oprocentowania ...

    Jesli chcsz robic przelewy przez net to wybor masz raczej skromny -
    Citi i Multi.
    Najwygodniej jest oczywscie miec i ROR i rachunek walutowy dzieki
    czemu mozesz spokojnie przelewac zlotowki w obydwie strony i
    przewalutowywac kiedy trzeba. W wypadku Citi konto walutowe jest za
    darmo ale chyba musisz miec ROR (no i najslabsze na rynku
    zabezpieczenia dostepu inetowego), w Multi prowadzenie konta
    walutowego kosztuje 1zl na miesiac, RORu miec nie trzeba (ale
    oczywscie bardzo sie przyda :-)).

    Sympatyczne konto walutowe za darmo ma tez LG - podglad przez net jest
    jesli ma sie konto w LGnet (tez darmowe) ale operacji zdalnie
    wykonywac sie nie da.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl