  • Data: 2010-11-13 20:59:05
    Temat: Re: konto za pizzę
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Managierowie" działów sprzedaży instytucji finasowych zaufania publicznego -
    > opamiętajcie się z presją sprzedażową, bo niebawem Wasi 'sprzedawcy' będą w
    > dziale towarzyskim publikować ogłoszenia (100 zł/godz. + konto gratis albo
    > karta przedpłacona gratis).

    No co w tym dziwnego? Naganiacze muszą wyrobić plan, to ich być albo nie
    być, więc łapią się coraz bardziej nietypowych sposobów. Po wyposażeniu
    w konta całej bliższej i dalszej rodziny, utracie wszystkich przyjaciół
    i znajomych wchodzi się w konszachty z pizzerią szwagra siostry męża córki.

    Ostatnio taka naganiaczka opowiadała mi, że już nie wystarczy skłonić
    kogoś do założenia konta, trzeba jeszcze zadbać, by to konto było
    otwarte przez jakiś tam czas, inaczej zwrot prowizji otrzymanej od
    takiego konta.

    Ogólnie to wszystko jak zwrot podatku VAT uzależniony od posiadania
    faktury przez kontrahenta, czyli robienie wariatów z ludzi, ale co
    zrobić, jak nie ma normalnej pracy...

    --
    Grzexs