  • Data: 2010-11-13 11:21:46
    Temat: konto za pizzę
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.dziennikbaltycki.pl/opinie/331126,konto-b
    ankowe-za-pizze,id,t.html

    "W skrzynce na listy, wśród najróżniejszych reklam, znalazłem pewnego dnia
    taką, która wprawiła mnie w lekkie osłupienie. Otóż szacowny Bank ING promuje
    założenie darmowego konta. Promuje w sposób szczególny, bowiem każdemu, kto
    się na to zdecyduje, oferuje "dwie pizze gratis" albo karnet na solarium lub
    usługę w salonie fryzjerskim. Do czego to doszło!?"

    Przypomniały mi się "reklamy" Citibanku sprzed wielu lat.. Jakiś zdesperowany
    'przedstawiciel' okleił kasowniki biletowe. Kserówki oferty karty kredytowej.

    "Managierowie" działów sprzedaży instytucji finasowych zaufania publicznego -
    opamiętajcie się z presją sprzedażową, bo niebawem Wasi 'sprzedawcy' będą w
    dziale towarzyskim publikować ogłoszenia (100 zł/godz. + konto gratis albo
    karta przedpłacona gratis).