  • Data: 2009-08-26 10:52:54
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze najbardziej mnie wkurza, że się nie czyta do końca! Dieter (i
    > zresztą nie tylko on) zawsze mówi, że gra ze stop lossami.

    Z tego powodu dosc zabawne jest twierdzenie Huberta, ze prognoza byla trafna
    i mozna bylo na niej zarobic. Mozna bylo, ale wlasnie bez SL i po
    wczesniejszej obsuwie 600 pkt. na kontrakt. Podobno kazda pozycje mozna
    zamknac z zyskiem tylko czasem braknie depozytu albo trzeba czekac wiele
    lat.
    Poslizg miesieczny przy dlugoterminowej prognozie nie jest wcale az tak duzy
    i czesto prognozy Dietera zadziwiajaco dobrze sie sprawdzaly. Niestety w tym
    przypadku obsuniecie 600 punktow to duzo i zarobienie na tej prognozie bylo
    raczej malo prawdopodobne.

    Pozdrawiam

    Darek