    From: "DJ" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Date: Thu, 27 Aug 2009 09:15:41 +0200

    > Sztuka w redagowaniu prognoz. Jak się pisze "w tym to dniu jakaś
    > spółka na K. zacznie rosnąć i w sześć tygodni wzrośnie o 200%", to ma
    > się olbrzymie pole manewru. Spółek na K jest na GPW piętnaście, spora
    > szansa, że w okolicach wyssanego z palca dnia chociaż jedna z nich
    > zacznie rosnąć, potem wystarczy tylko skromnie spuścić oczki,
    > przyznać, że tu się trochę omsknąłem o kilka dni, tam o kilka procent,
    > oczywiście, że nie jestem nieomylny, ale przecież taki trafny, że to
    > nie może być przypadek?
    > A ludzie to kupują. :)

    Dietere sie uczy od analitykow i ostatnie jego prognozy sa takie jak piszesz
    :)
    Kiedys jednak pisal bardzo precyzyjnie. Pamietam np. jego prognoze na lipiec
    ubieglego roku. Podal date i wartosc. Trafil wtedy naprawde rewelacyjnie.
    Takich prognoz bylo wiecej.
    Niestety ostatnio pisze bardzo ogolnikowo jak przystalo na typowego
    analityka.

    Pozdrawiam

    Darek