  • Data: 2009-08-28 10:03:44
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    Co do mnie to ciężko mi sie wypowiedzieć, natomiast świetnym przykładem
    człowieka o rozległej wiedzy wysmiewanego przez obszczymurków jest Mieciu
    A.P. Sz.

    Mi sie odechciało pisać nie dlatego, ze tu m.in. sa faszysci i debile, tylko
    dlatego, że niektóre osoby o wiedzy i autorytecie ragularnie tu robią
    polityczną kupę, dając tym samym legitymację dla ww debili czasami wręcz ich
    wspierając jeśli tylko reprezentuja 'poprawny' kierunek polityczny wśród
    tych swoich wydzielin. Tak więc kretyni nie są ignorowani tylko widzą, ze
    tak tu można a nawet trzeba.

    Jeszcze parę kwestii w zakresie profesjonalnego naganiania chołubionego
    przez bezmyślne stado baranów no i to by było na tyle.
    A i tak każdego czeka bankructwo bądź kilka aż w końcu sobie załatwi infa
    albo zacznie grać systemem (te dwie rzeczy nie są równoznaczne z sukcesem
    ani ja nie mam inf ani nie wiem jak się je załatwia i czy w ogóle).

    No i pieniądze lubią ciszę a ja nie będę gardłował bo ani nie szukam ludzi,
    ani pracy, ani lansu dla swojego www czy firmy.

    PS
    Juz jest hossa od lutego.