  • Data: 2003-06-23 07:46:22
    Temat: Re: korzysci i wady kart pre-paid z ING BSK
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > W ojczyznie kart nikt nie slyszal o visie electron czy maestro. Tam
    > kazda karta jest wypukla, a liczby kart przedplaconych mozna im tylko
    > pozazdroscic... Sa np. karty podarunkowe, ladowane jednorazowo ustalona
    > kwota, karty prepaid dzialajace na podobnej zasadzie jak ING-owska,
    > karty obiadowe :-) itepe itede...
    >
    > http://www.cardreport.com/dirs/prepaid.html

    Wiem ze roznych kart jest jak psow i mrowkow razem wzietych, ale czy
    taka karta (pre-paid) pozwala na dokonanie transakcji bez autoryzacji?
    To co napisalem mniej odnosilo sie do wypuklosci karty, a bardziej do
    zrobienia transakcji bez autoryzacji (zelazko bez autoryzacyjnego
    telefonu). Bo o cos takiego chodzilo osobie, na post ktorej
    odpowiedzialem. A plaska karta jest prostym zabezpieczeniem przed
    zelazkowaniem. Poza tym w Ameryce o wielu rzeczach nie slyszeli. ;-)

    Bartol