  • 1. Data: 2003-06-17 12:44:26
    Temat: korzysci i wady kart pre-paid z ING BSK
    Od: "user" <...@...com>

    jakie sa zalety tych kart bo ja widze same wady w porownianiu np. do VC??

  • 2. Data: 2003-06-17 12:52:17
    Temat: Re: korzysci i wady kart pre-paid z ING BSK
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podajacy sie za user<...@...com> nagryzmolil(a) w

    > jakie sa zalety tych kart bo ja widze same wady w porownianiu np. do
    > VC??

    Zalety:
    1) Cena
    2) Prowizja 3% BEZ MINIMUM przy wyciaganiu z zagranicznych bankomatów
    3) Dostajesz ja na miejscu, nie trzeba czekac
    4) Nie ma problemów z dostaniem (nie musisz miec stalych, wysokich
    dochodów)

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relcaje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 3. Data: 2003-06-17 12:58:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "user" <...@...com> napisal w wiadomosci
    > jakie sa zalety tych kart

    Sa tanie - tylko 9zl na rok (albo i dluzej - ja kupilem w maju 2003 karte
    wana do lipca 2004)

    Maestro jest rozliczana w EUR i nie ma minimalnej prowizji - jesli
    potrzebujesz za granica rownowartosc 20zl to prowizja od wyplaty w
    bankomacie wyniesie 0,60zl

    Maja swoj numer rachunku do zasilania przelewami ale nie musisz miec RORu w
    ING, zeby ja kupic.

    Niepersonalizowane wydaja od reki.

    > bo ja widze same wady w porownianiu np. do VC??

    To nie bierz. Nie sa obowiazkowe.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-06-17 13:01:58
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > 3) Dostajesz ja na miejscu, nie trzeba czekac
    > 4) Nie ma problemów z dostaniem (nie musisz miec stalych, wysokich

    Pkt.3 - 3% bez minimum to zadna zaleta, w rym przypadku nawet Fortis bedzie
    chyba konkurencyjny ze swoja VE a ja pozostane przy minimalnej kwocie 3.50
    na wiadomej karcie...
    dx

  • 5. Data: 2003-06-17 13:39:30
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    dx napisał(a):

    > Pkt.3 - 3% bez minimum to zadna zaleta, w rym przypadku nawet Fortis bedzie
    > chyba konkurencyjny ze swoja VE a ja pozostane przy minimalnej kwocie 3.50
    > na wiadomej karcie...
    zalezy ile wybierasz, bo ja zwylke po 5 euro ;)
    i prowizja 3,5 pln to nie dla mnie
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-06-17 13:45:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Pkt.3 - 3% bez minimum to zadna zaleta, w rym przypadku nawet Fortis bedzie
    > chyba konkurencyjny ze swoja VE a ja pozostane przy minimalnej kwocie 3.50
    > na wiadomej karcie...

    Jak czesto wyplacasz male kwoty to duza zaleta np. wyplata 10/20 Euro to
    odpowiednio 1,4 i 2,8 zl prowizji :-)

  • 7. Data: 2003-06-17 13:50:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    user napisał(a):

    > jakie sa zalety tych kart bo ja widze same wady w porownianiu np. do VC??
    jak zgubisz to sie tym nie martwisz
    tani dostep do bankomatow ing

  • 8. Data: 2003-06-17 14:13:18
    Od: "user" <...@...com>

    "dx" <d...@o...pl> wrote in message news:bcn3rl$eoj$1@poczta.fkz.com.pl...

> [...]
    > chyba konkurencyjny ze swoja VE a ja pozostane przy minimalnej kwocie 3.50

    a oprocz oplat i prowizji. ma jakies zalety uzytkowe??
    bo ja uzytkowe to wady widze:
    1. wymagany pin
    2. plaska
    3. wymagana autoryzacja

  • 9. Data: 2003-06-17 14:30:07
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik user napisa?:

    > a oprocz oplat i prowizji. ma jakies zalety uzytkowe??
    > bo ja uzytkowe to wady widze:
    > 1. wymagany pin
    > 2. plaska
    > 3. wymagana autoryzacja

    Zalety:
    1. nie mozna wydac wiecej niz sie wplaci, idealna karta dla kochanki(a),
    dzieciaka, kogokolwiek, komu daje sie od czasu do czasu troche (wieksze
    lub mniejsze) kasy.
    2. PIN moze byc lepszy od podpisu, bo mozna karte dac komukolwiek i nie
    bac sie o problemy z autoryzacja
    3. autoryzacja moze byc zaleta, kiedy nie chcemy, by ktos wydal wiecej
    kasy niz moze
    4. plaska? obdarowany nie bedzie wydawal na bzdety w Internecie

    Jak widac zalety mozna znalezc, tylko zaleza one oczywiscie od
    zastosowania. Branie takiej karty dla siebie nie ma wiekszych
    (jakichkolwiek?) zalet. Ale wziecie jej dla kogos ma zalet bardzo duzo.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-06-17 15:12:36
    Od: "Pawel" <p...@c...to>

    Dla mnie np jest to darmowy dostep do bankomatu BSK z którego moge wyciagnac
    5 k zlotych

    najblizszy bankomat Euronetu mam 5 km od domu a BSK mam jakies 400 metrów.

    Wiec ta karta mi bardzo odpowiada bo nie musze juz utrzymywac konta w BSK -