eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradziez dowoduRe: kradziez dowodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: kradziez dowodu
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    References: <5864e967$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42ps7$uq0$1@node1.news.atman.pl>
    <5864ec90$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42s1l$17i$1@node1.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <o42su3$28h$1@node1.news.atman.pl> <8...@a...kjonca>
    <5865031a$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <o433rh$cot$1@news.agh.edu.pl> <o433ta$9d5$1@node1.news.atman.pl>
    <o4584c$dn2$1@news.agh.edu.pl> <o4595f$euc$1@node1.news.atman.pl>
    <o46664$4kb$1@node2.news.atman.pl> <o46diq$kg4$1@node1.news.atman.pl>
    <o46ngn$uf0$1@node1.news.atman.pl> <o46pop$16q$1@node1.news.atman.pl>
    <o4870l$1n1$1@node2.news.atman.pl>
    <58686ef6$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4auok$50m$1@node1.news.atman.pl>
    <58690320$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4d5o3$hot$1@news.chmurka.net> <o4dc12$u9c$1@node2.news.atman.pl>
    <586a372c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <586a4010$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Bonum mane <b...@o...cs>
    Date: Mon, 2 Jan 2017 13:10:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <586a4010$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <586a4330$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: public-gprs352543.centertel.pl
    X-Trace: 1483359024 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 37.47.8.96:10971
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2361
    X-Received-Body-CRC: 3617533246
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628738 pl.soc.prawo:759532
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ciekawe jak ustala tozsamosc klienta :-)

    Idziesz do jakiegokolwiek urzędu wydającego dowody osobiste (nie ma już
    rejonizacji).

    Zgłaszasz utratę dokumentu. Jeśli nie posiadasz innego dokumentu, którym
    możesz się wylegitymować, to przekazujesz maksymalnie wiele informacji o
    utraconym dokumencie i swoich danych (w celu weryfikacji).
    Po weryfikacji, otrzymujesz pisemne potwierdzenie zgłoszenia utraty
    dokumentu.
    Z pisemnym potwierdzeniem utraty dokumentu, idziesz do banku i zgłaszasz
    prośbę o wpis do systemu: Dokumenty zastrzeżone. Wpis jest bezpłatny.
    Bank nie może odmówić wpisu. Bank kseruje do swoich akt, potwierdzenie
    zgłoszenia utraty dokumentu.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1