eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradziez karciana w ubiegly weekendRe: kradziez karciana w ubiegly weekend
  • Data: 2004-07-18 20:40:02
    Temat: Re: kradziez karciana w ubiegly weekend
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >IMHO pod _tym_ akurat względem do różnicy nie ma.
    >I jest to raczej typowa cecha call center w ogóle.

    Ja nie mówię o call center, bo wiadomo, że te osoby przyjmują tylko
    zgłoszenia. W mBanku po zgłoszeniu problemu @ albo na mLinii oddzwoniono do
    mnie i osoby, z którymi rozmawiałem były kompetentne i umiały się rzeczowo
    ustosunkować do zgłoszonego problemu.
    Natomiast gdy w Inteligo złożyłem reklamację, to po ok. 3 tygodniach
    otrzymałem odpowiedź mailem, która nijak się miała do tematu skargi.
    Odpowiedziałem na tego @,ale powiedziano mi, że oni to traktują jako nową
    reklamację i znowu mam czekać przez miesiąc. Udało mi się wymusić w call
    center połączenie z osobą, która ten @ do mnie podpisała, ale pani ta
    stwierdziła, że sprawę uważa za zamkniętą, a skoro odpisałem, to ktoś inny się
    zajmie sprawą... Nie wydaje mi się, żeby to był właściwy sposób załatwiania
    reklamacji.

    Natomiast nikt z dyskutantów nie odniósł się do sprawy najważniejszej - co
    sądzicie o sposobie wyliczania średniego salda na rachunku od dnia, w którym w
    banku dokonano czynności technicznej, tj. założono w systemie konto, a nie od
    dnia otrzymania przez bank podpisanej przez klienta umowy o prowadzenie tego
    konta?

    Hubert
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1