-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: kradziez karciana w ubiegly weekend
Date: Sun, 18 Jul 2004 22:40:02 +0200
Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
Lines: 28
Message-ID: <04071822400258@polnews>
References: <cd9jnk$l3r$1@korweta.task.gda.pl> <cd9mcm$599$1@sunflower.man.poznan.pl>
<cd9phj$h98$1@korweta.task.gda.pl> <cd9rjt$85s$2@sunflower.man.poznan.pl>
<04071719073351@polnews> <cdc3tl$l17$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: swift.atra.com.pl 1090183202 17361 194.181.190.181 (18 Jul 2004 20:40:02
GMT)
X-Complaints-To: h...@p...pl
NNTP-Posting-Date: 18 Jul 2004 20:40:02 GMT
X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.199.225.33
X-Original-NNTP-Posting-From: w3cache.tktelekom.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308548
[ ukryj nagłówki ]>IMHO pod _tym_ akurat względem do różnicy nie ma.
>I jest to raczej typowa cecha call center w ogóle.
Ja nie mówię o call center, bo wiadomo, że te osoby przyjmują tylko
zgłoszenia. W mBanku po zgłoszeniu problemu @ albo na mLinii oddzwoniono do
mnie i osoby, z którymi rozmawiałem były kompetentne i umiały się rzeczowo
ustosunkować do zgłoszonego problemu.
Natomiast gdy w Inteligo złożyłem reklamację, to po ok. 3 tygodniach
otrzymałem odpowiedź mailem, która nijak się miała do tematu skargi.
Odpowiedziałem na tego @,ale powiedziano mi, że oni to traktują jako nową
reklamację i znowu mam czekać przez miesiąc. Udało mi się wymusić w call
center połączenie z osobą, która ten @ do mnie podpisała, ale pani ta
stwierdziła, że sprawę uważa za zamkniętą, a skoro odpisałem, to ktoś inny się
zajmie sprawą... Nie wydaje mi się, żeby to był właściwy sposób załatwiania
reklamacji.
Natomiast nikt z dyskutantów nie odniósł się do sprawy najważniejszej - co
sądzicie o sposobie wyliczania średniego salda na rachunku od dnia, w którym w
banku dokonano czynności technicznej, tj. założono w systemie konto, a nie od
dnia otrzymania przez bank podpisanej przez klienta umowy o prowadzenie tego
konta?
Hubert
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.04 12:31 Jurek
- 19.07.04 23:22 S.T.
- 19.07.04 23:54 Krzysztof Halasa
- 19.07.04 23:57 Krzysztof Halasa
- 17.07.04 23:23 Kamil Jonca
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...