eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradziez karciana w ubiegly weekendRe: kradziez karciana w ubiegly weekend
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradziez karciana w ubiegly weekend
    Date: Sun, 18 Jul 2004 22:40:02 +0200
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <04071822400258@polnews>
    References: <cd9jnk$l3r$1@korweta.task.gda.pl> <cd9mcm$599$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <cd9phj$h98$1@korweta.task.gda.pl> <cd9rjt$85s$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <04071719073351@polnews> <cdc3tl$l17$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1090183202 17361 194.181.190.181 (18 Jul 2004 20:40:02
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Jul 2004 20:40:02 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.199.225.33
    X-Original-NNTP-Posting-From: w3cache.tktelekom.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308548
    [ ukryj nagłówki ]

    >IMHO pod _tym_ akurat względem do różnicy nie ma.
    >I jest to raczej typowa cecha call center w ogóle.

    Ja nie mówię o call center, bo wiadomo, że te osoby przyjmują tylko
    zgłoszenia. W mBanku po zgłoszeniu problemu @ albo na mLinii oddzwoniono do
    mnie i osoby, z którymi rozmawiałem były kompetentne i umiały się rzeczowo
    ustosunkować do zgłoszonego problemu.
    Natomiast gdy w Inteligo złożyłem reklamację, to po ok. 3 tygodniach
    otrzymałem odpowiedź mailem, która nijak się miała do tematu skargi.
    Odpowiedziałem na tego @,ale powiedziano mi, że oni to traktują jako nową
    reklamację i znowu mam czekać przez miesiąc. Udało mi się wymusić w call
    center połączenie z osobą, która ten @ do mnie podpisała, ale pani ta
    stwierdziła, że sprawę uważa za zamkniętą, a skoro odpisałem, to ktoś inny się
    zajmie sprawą... Nie wydaje mi się, żeby to był właściwy sposób załatwiania
    reklamacji.

    Natomiast nikt z dyskutantów nie odniósł się do sprawy najważniejszej - co
    sądzicie o sposobie wyliczania średniego salda na rachunku od dnia, w którym w
    banku dokonano czynności technicznej, tj. założono w systemie konto, a nie od
    dnia otrzymania przez bank podpisanej przez klienta umowy o prowadzenie tego
    konta?

    Hubert
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1