eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!) › Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Date: Thu, 22 May 2008 16:59:34 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <g141ri$r9k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <a...@v...googlegroups.com>
    <g13q6i$7h3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <f...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: gti42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1211468467 27956 83.3.242.42 (22 May 2008
    15:01:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 May 2008 15:01:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f...@b...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:447529
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f84ceb74-f5a7-4c5c-aba9-7e4034c046bc@b1g2000hsg
    .googlegroups.com...

    Marek,

    Dzieki za porade. Widze, ze znasz kawalek tej ustawy, ale nie do konca
    ja przeczytales. 150eur wynika z ustawy o elektronicznych
    instrumentach platniczych. W tej ustawie sa opisane m.in, obowiazki
    posiadacza karty platniczej - nalezyta starannosc przy przechowywaniu
    karty. Na ten paragraf z tejze ustawy powoluje sie bank.

    No a na co innego miałby sie powoływać aby nie ponieść odpowiedzialności,
    bank to nie instytucja charytatywna i walczy o swoją kasę? Nie bardzo
    rozumiem istotę powyższej argumentacji, chyba jest oczywiste, że osoba
    poszkodowana musi w ten sposób przedstawić sytuację aby nie dało się jej
    skutecznie zarzucić nie dochowania należytej staranności... W tym kontekście
    wspomniałem o najprawdopodobniej nieoptymalnym przedstawieniu sytuacji w
    reklamacji skierowanej do banku.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1