    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Date: Mon, 21 Dec 2009 15:54:52 -0000

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:7p9ikaF3slmbnU1@mid.uni-berlin.de...

    > Dla osoby bedaca prawie ciagle pod kreska, majaca problemy z poslugiwaniem
    > sie slowem pisanym*, kojarzeniem prostych faktow, konfiguracja czytnika,
    > porownaniem/przejrzeniem kilku cennikow bankowych - innymi slowy - osoby
    > niezbyt rozgarnietej, nieradzacej sobie w zyciu, ze wskazaniem na pewne
    > uposledzenia - darmowosc konta faktycznie moze byc jakas zaleta i jedynym
    > wyznacznikiem bankowosci.

    Zaraz czy to nie ty przypadkiem miales problem by sie dopisac do rachunku?
    Tak, no popatrz prosilem bys dal zone do komputera moze ona bardziej
    kumata...
    Czy juz ci wyjasnila zonka, jak w UK dopisac dsruga osobe do rachunku?
    A powiedzial ci juz jak zaplacic za e-rachunek nie majc konta?:)))
    To powiedz tez nam jak zaplacic ze e-rachunek nie majac konta geniuszu ty
    muj kochany:)))
    A co do tabeli oplat, widzisz misu, mi tabela oplat nie potrzebna bo ja nie
    mam oplat, potrafisz to misaczku zrozumiec czy za trudne?
    A beldy sa moimi bldami i mam zamiar je robic ile mi sie zachce, nie twoj
    biznes. Zgadzas sie spamerze?
    Powiedz nam misu kolorowy jaki cel mial a raczej mialy topwje dwa posty w
    tym watku? Masz cos osobistego do mnie to otworz nowy watek, poza tym miales
    mnie ignorowac, co niewytrzymales?:)
    Bo kis kolorowy jestes i tyle, nastepnym razem daj zone ona bedzie kumata,
    przynajm,niej na nia sa rachunki.