  • Data: 2009-12-26 23:23:48
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3eimhpm4a.fsf@intrepid.localdomain...
    > "pmlb" <p...@d...com> writes:

    OK, bo rece opadaja.
    Nie udowdniles zadnej tezy jaka wystostowales ZADNEJ
    Linki o teoriach i przejeciu hakera ktory chcial ale sie nie wlamal. wsadz
    sobie do profilu firmy:)
    I o szkoleniach mi trujesz.
    Chceswz prasowki ile jest "wlamow" wewnatrz banku?

    > A jakie to ma znaczenie, jesli mialbym nie uzywac kart?

    Potrafisz cos przeczytac i zrozumiec?
    Zapytalem ile dziennie wyciagasz z bankomatu, bo piszesz, ze 20 funtow to
    jest pikus i potrzebujesz wiecej, woiec pytam ile?

    > Codziennie nie robie zakupow.

    To po co ci karta?

    > Nie wiem w jaki sposob z tego, co napisalem, doszedles do tej tezy, ale
    > z logika to nie ma raczej wiele wspolnego.

    Prosze postaraj sie rozumiec tekst pisany.
    Piszesz, ze uzywasz wiecej niz 20 funtow i musisz m,iec karte bo to za duzo
    gotowki, wiec pytam ile dziennie obracasz, ze karta ci jest niezbedana...
    nie potrafoisz odpowiedziec.
    Srednio ludzie obracoaja dziennie ok 20 funtami przy czym to srednia bo
    bedzie 100 ludzi ktorzy danego dna nie wydadza funta a bedzie jkeden ktory
    to przebije do sredniej.
    Ja choc prowadze firme pomijajac zakupy materialow jesli potrzeba uzywam
    maksymalnie wlasnie 20 funtow i to mi starcza w 100%. Naturalnie korzystam z
    karty jednak 20 mam zawsze w kieszeni bo nie wszystko da sie za karte kupic.
    Osobiscie mimo, iz prowadze firme moge nie miec karty zadnej...

    > Przyznaje ze dosc czesto robie zakupy drozsze niz kwota fraudu, na ktora
    > moze mnie obciazyc bank w przypadku utraty karty.

    Dosc czesto to znaczy codzien, co tydzien, co miesiac, co roku?

    > Tez ogladales ten film? Wspolczuje.
    > Mozesz przejrzec archiwum tej grupy, tezy tego filmu byly juz tu
    > wielokrotnie wyjasniane.

    Jaki znowu film! Juz ci pisalem, ze to ty za duzo ogladasz filmow...
    normalnie rece opadaja...

    > Nie rozumiesz co to znaczy ze nie slyszalem o "klazurze niejawne". No
    > nie slyszalem. Nie wiem jak to prosciej wytlumaczyc.

    To zle, bo niby sie zajmujesz bezpieczenstwem sieci a o podstawowych aktach
    prawnych nic nie wiesz...
    To znaczy jak sie tymi zabezpieczeniami zajmujesz? Kumplowi w domu?:)))

    > Nie masz bladego pojecia o bezpieczenstwie komputerow, sile szyfrowania
    > okreslasz na podstawie tylko dlugosci klucza, starasz sie walczyc
    > z wieloma rzekomo moimi tezami, ktorych jednak nigdy nie napisalem
    > (i ktore sa generalnie smieszne). I wszystko tylko dlatego, zeby "miec
    > racje". Jesli bardzo chcesz miec to poczucie, droga wolna - ja juz nie
    > bede odpowiadal na Twoje rewelacje.

    Kolego przeczytaj wyzej! Nawet nie wiesz co to dokumenty niejawne... a o
    zabezpieczeniu piszesz.
    Co zabezpieczasz? gierki u kogos na dysku czy mp3-ki z najnowszych list
    przebojow?

    > Przeciez napisalem - takie rzeczy kosztuja, nie robie ich dla

    Dobra, wymiekles....