  • Data: 2009-05-19 10:48:04
    Temat: Re: kreacja pieniadza raz jeszcze
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    news:85e53e53-fd22-4383-b6e5-afeb0a9feeb1@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On May 19, 12:24 pm, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Najwyrazniej nie rozumiesz sensu pieniadza i jego wartosci.
    > Jesli caly ten obecny system bankowy to taki wspanialy i sprawdzajacy sie
    > wynalazek, to sprobuj wrzucic go na wolny rynek. Niech dziala tak jak inne
    > podmioty, bez obciazania ryzykiem podatnika.
    >
    > --
    > in

    No mowie - zupelnie nie rozumiesz co ja do Ciebie pisze - tak jestes
    zaslepiony swoja wspaniala wizja rzeczywistosci.

    Czy ja pisze, ze obecny system jest wspanialy i sie sprawdza? Pokaz mi
    takie zdanie w moich postach a stawiam Ci duze piwo.

    Pisze wyraznie: obecny system ma swoje wady i zalety. Do jego krzysu
    doprowadzili nieodpowiedni ludzie, ktorzy w zly sposob wykorzystali
    narzedzia jakie w tym systemie funkcjonuja. Co nie zmienia faktu, ze
    te narzedzie - wykorzystywane w sposob odpowiedzialny - moga przynosic
    wiecej dobrego niz zlego. Uwazam, ze te narzedzia wykorzystane w
    sposob odpowiedzialny sa lepsze niz desperackie i szalencze proby
    wprowadzenia starego klasycznego systemu pieniadza opartego np. na
    zlocie.

    Prosze - nie sil sie na odpowiedz, poki nie zrozumiesz tego co
    napisalem.

    chcesz powiedziac ze umozliwienie "kazdemu kowalskiemu" budowy wlasnej
    elektrowni atomowej bez zabezpieczen jest dobre dla spoleczenstwa (wynalazek
    sam w sobie calkiem fajny) ?

    nalezy zrozumiec równiez ze pare osób moze wysadzic swiat w powietrze jesli
    sie im na to pozwoli.
    System jest zly bo pozwala na majstrowanie przy nim "nieodpowiedzialnych"
    ludzi...
    To nie jest mlotek, którym moze sobie kowalski palca rozwalic...

    george