  • Data: 2009-05-19 12:11:08
    Temat: Re: kreacja pieniadza raz jeszcze
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:724f8ea6-0dda-44cb-8024-5d5634ad49d2@s20g2000vb
    p.googlegroups.com...

    - tak zrobilo sie wiecej pieniedzy, pozniej splacili kredyty i zrobilo
    sie mniej. Wiecej wprawdzie o odsetki - ale nie tak duzo jak zdajesz
    sie sugerowac. Dodatkowo - czy stala sie az taka tragedia? Bo ja
    rozumiem na czym polega kreacja i rozumiem, ze po kreacji i destrukcji
    w systemie zostaje deko wiecej pieniedzy niz przed kreacja i
    destrukacja - rozumiem jednak, ze moze to przynosic nam korzysci - np.
    tak Pan Zbyszek sobie pociupcial, a bez kreacji zostalby sfustrowanym
    onanista :)

    Ja to przeciez wiem, ale Krzysztof H. tego nie wie.

    Pozdrawiam
    SDD