    From: "Aktywa" <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt 7% Eurobank
    Date: Wed, 13 May 2009 13:48:21 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > No ale o co ci chodzi tak naprawdę? Bo jakoś nie
    > rozumiem. Dostałeś
    > wszystko jasno w umowie opisane.
    > Jeżeli wymagają od ciebie ubezpieczenia kredytu na
    > kwote 3k zł (albo 2
    > poręczycieli) to albo masz już dużo innych kredytów
    > i jesteś na granicy
    > wypłacalności albo masz zapapraną historię w BIK, bo
    > inaczej bez problemu
    > da się z tego ubezpieczenia zrezygnować.

    Czy to trudne do odczytania? Po dokładnym
    przestudiowaniu treści coś mi nie pasuje w tej umowie.
    Kredyt brałem w przysłowiowe 15 minut. W takim czasie
    nie ma miejsca na zastanawianie się nad każdym zwrotem
    i kruczkiem,
    do którego odwołują się banki. No chyba, że ma się
    doświadczenie w takiej sprawie.
    Mało obeznani z językiem "bankowym" ludzie też tutaj
    bywają. A szacunek się należy jak już pisałem na
    początku.
    Do tego stwierdzenia nie potrzeba szkoły.
    Wkleje link do skana umowy wieczorem, więc jeśli nie
    zabierze Ci to zbyt dużo czasu to rzuć okiem.
    Jeśli się da rozwiązać umowę po kościach to dobra
    moja, zawrę następną w innym banku na bardziej
    świadomych warunkach.

    Pozdr.