eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt a odmowaRe: kredyt a odmowa
  • Data: 2006-02-15 19:55:37
    Temat: Re: kredyt a odmowa
    Od: "Taddy" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "-- wachstiel --" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dsvtdi$2eu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> www.bik.pl najszybciej bedzie sprawdzic
    >>
    >
    > ale tam trzeba wyslac list czekac na odp a to trwa ok 1 tydz do 2 tydz

    Najbardziej czsochłonne i trudne (wbrew pozorom) jest zdobycie informacji na
    swój własny temat. Wiekszosc pracownikow instytucji finansowych jest bardzo
    niekompetentna i swoje braki maskuje ochroną danych osobowych i trzeba wiele
    determinacji i własciwej postawy aby wyciągnąć coś ponad standartowe
    regułki. Jeśłi bank traktuje cie powaznie to powinien powiedziec.
    Wiekszosc ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, jak łatwo i czesto bezwiednie
    lub w wyniku przestepstwa popelnonego przez inne osoby tudzież
    arogancji/złośliwości/bezmyślności pracowników banków mozna niesłusznie
    popasc w niełaskę banków i stać sie rzekomym niesolidnym klientem. I wtedy
    odkręcenie tego jest niezwykle trudne i pracochłonne, a sojusznikow brak....
    Związek Banków Polskich (BANKOWY REJESTR NIESOLIDNYCH KLIENTÓW)
    Jak jestes z Wawy to jedziesz na
    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    skladasz pisemko i za ok 10 dni dostajesz pisemnie odpowiedź bezpłatną do
    domu. Jeśli spoza Wawy to lepiej zadzwon i sie dowiedz.

    Jeśli BIK, to w ciągu paru godzin robią darmowy wydruk, rano składasz
    wniosek, po południu odbierasz. Jeśli poczta to jw.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1