eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt a odmowaRe: kredyt a odmowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Taddy" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt a odmowa
    Date: Wed, 15 Feb 2006 20:55:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <dt015p$dsm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dsv8qg$30s$1@atlantis.news.tpi.pl> <dsvju6$46c$1@theone.laczpol.net.pl>
    <dsvrne$15f$1@atlantis.news.tpi.pl> <dsvs2i$ueq$1@news.onet.pl>
    <dsvtdi$2eu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dkn9.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140033530 14230 83.24.17.9 (15 Feb 2006 19:58:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2006 19:58:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0607-1, 2006-02-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:377797
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "-- wachstiel --" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dsvtdi$2eu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> www.bik.pl najszybciej bedzie sprawdzic
    >>
    >
    > ale tam trzeba wyslac list czekac na odp a to trwa ok 1 tydz do 2 tydz

    Najbardziej czsochłonne i trudne (wbrew pozorom) jest zdobycie informacji na
    swój własny temat. Wiekszosc pracownikow instytucji finansowych jest bardzo
    niekompetentna i swoje braki maskuje ochroną danych osobowych i trzeba wiele
    determinacji i własciwej postawy aby wyciągnąć coś ponad standartowe
    regułki. Jeśłi bank traktuje cie powaznie to powinien powiedziec.
    Wiekszosc ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, jak łatwo i czesto bezwiednie
    lub w wyniku przestepstwa popelnonego przez inne osoby tudzież
    arogancji/złośliwości/bezmyślności pracowników banków mozna niesłusznie
    popasc w niełaskę banków i stać sie rzekomym niesolidnym klientem. I wtedy
    odkręcenie tego jest niezwykle trudne i pracochłonne, a sojusznikow brak....
    Związek Banków Polskich (BANKOWY REJESTR NIESOLIDNYCH KLIENTÓW)
    Jak jestes z Wawy to jedziesz na
    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    skladasz pisemko i za ok 10 dni dostajesz pisemnie odpowiedź bezpłatną do
    domu. Jeśli spoza Wawy to lepiej zadzwon i sie dowiedz.

    Jeśli BIK, to w ciągu paru godzin robią darmowy wydruk, rano składasz
    wniosek, po południu odbierasz. Jeśli poczta to jw.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1