  • Data: 2005-05-25 21:00:11
    Temat: Re: kredyt hipot - oferta
    Od: "tarpan" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > []
    >
    > Moglbys sie jeszcze pochwalic gdzie dostales takie warunki...
    > Moim zdaniem b.dobre i lepsza trudno bedzie Ci znalesc, dlatego tak malo
    > odpowiedzi :-)

    Napisze o szczegolach jak podpisze umowe - na razie sa to warunki ustalone
    ustnie. Zgodnie z tym co Panstwo piszecie liczy sie to co jest na
    papierze... A jak patrze na roznice miedzy kolorowym folderkiem a jego
    zapisem czarno_na_bialym to robi mi sie slabo. W tej chwili moja czujnosc
    siega zenitu - na szczescie jutro dzien oddechu od bankow !!!