eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[kredyt hipoteczny] Artykul na www.bankier.pl - gdzie tu hak? › Re: [kredyt hipoteczny] Artykul na www.bankier.pl - gdzie tu hak?
  • Data: 2004-09-13 07:49:41
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] Artykul na www.bankier.pl - gdzie tu hak?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Charczenko" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ci3hp2$etj$1@inews.gazeta.pl...
    > Przegladajac dzisiaj Bankiera natknalem sie na artykul o metodzie
    zmniejszenia
    > odsetek kredytu hipotecznego:

    http://www.bankier.pl/fo/article.html?article_id=119
    8784&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    > Jako ze posiadam kredyt hipoteczny jestem zywo zainteresowany tematem
    > aczkolwiek jako osobnik twardo stapajacy po ziemi wiem ze za darmo to
    mozna
    > najwyzej (w promocji) zostac wymasowanym bejzbolem po plecach przez krotko
    > ostrzynego sportowca w dresach ktorych pelno jest teraz na naszych
    > blokowiskach. Pytanie zatem brzmi:
    > - jak to tak naprawde dziala? bo jakos nie do konca moge ogarnac mechanizm
    > dzialania tego rozwiazania...
    > - gdzie tkwi, jak wielki i jak ostry jest haczyk?

    Wszystko jest ok. Pod warunkiem jednakze, iz zaoszczedzona kwote jestes w
    stanie caly czas inwestowac ze stopa zwrotu wyzsza niz wysokosc odsetek od
    kredytu. Ale to przeciez nic nowego. pamietam czasy, gdy ludzie brali
    kredyty, by kupowac akcje podczas hossy 1993 roku. Szkoda, ze autor artykulu
    nie wskazal miejsca, gdzie mozna osiagnac dochod przewyzszajacy odsetki od
    kredytu :)

    Malin