  • Data: 2004-10-01 05:38:03
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - problem:(
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też tam widnieję jako że miałam kredyt stracony przez 9 m-cy z czego
    każda taka rata to zaległość powyżej 180 dni. Parodia!! Nie wiem jak to
    wyprostować, bo jest to rzeczą niemożliwą żebym miała przez te 9 m-cy w
    każdej racie opóźnienie aż 180 dni. Kredyt był na 3 lata, a przeliczając te
    9 m-cy razy 180 dni to już wychodzi kosmiczny wynik. Suma sumarum kredyt
    został spłacony w czasie, z tym że były tam opóżnienia przez co wylądowałam
    w BIK-u. A większość banków jak tylko widzi że kredyt stracony to
    dziękują:( W Millenium powiedzieli mi na infolini, że jest mozliwe
    naliczenie marży ale jak przyszło co do czego to stwierdzili, że nawet po
    tej marży nie dają mi gwarancji że otrzymam kredyt. I jak tu wierzyć
    bankom...

    pozdrawiam
    Kasia