  • Data: 2006-09-10 20:31:00
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - splacaja rodzice + ja?? da sie?
    Od: "Victor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale musi być współwłaścicielem mieszkania (tzn, jej udział w kredycie
    > musi z czegoś wynikać, skoro przystępuje bez dochodów).
    > Widzę jedynie problem w tym wieku przedemerytalnym, ponieważ przeważnie
    > banki kredytują do 65-70 roku życia, więc okres kredytowania będzie
    > musiał być odpowiednio krótszy (później, po wyłączeniu tej osoby z
    > kredytu można go wydłużyć).

    Mama nie musi byc "powiazana" z nieruchomościa.
    Kupuje dziecko. A matka przystepuje do kredytu razem z Nim.
    W niektorych bankach w takim przypadku mozna wydluzyc max wiek
    kredytobiorcy.
    Np w GE bedzie to 80 lat zamiast 75.
    nie pozostaje nic innego jak sprwawdzic zdolność kredytową i jak wystarczy
    to skladac wniosek
    Powodzenia