eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itpRe: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.ed
    u.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!209.197.12.242.
    MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Date: Wed, 03 Aug 2011 09:57:09 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110702
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    References: <m...@w...kopernik.gliwice.pl> <j0pui2$jmn$3@news.icpnet.pl>
    <j0r6e6$50q$1@inews.gazeta.pl> <j0sb41$gti$1@news.icpnet.pl>
    <m...@i...localdomain> <j11tve$fad$2@news.icpnet.pl>
    <j139d4$jrt$1@inews.gazeta.pl> <j14cd7$9kd$1@news.icpnet.pl>
    <j14e01$bih$1@inews.gazeta.pl> <j14fq8$a2d$1@news.icpnet.pl>
    <j14hnv$mg4$1@inews.gazeta.pl>
    <4e35d1d7$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <j15dh7$kqe$1@inews.gazeta.pl>
    <4e3640c5$0$3500$65785112@news.neostrada.pl>
    <j15k67$8rf$1@inews.gazeta.pl>
    <4e37c6a4$0$3504$65785112@news.neostrada.pl>
    <j18ldo$hf4$1@inews.gazeta.pl>
    <4e37dd05$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <j18qui$54c$1@inews.gazeta.pl>
    <4e3803aa$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <j191k8$pni$1@inews.gazeta.pl>
    <4e382b45$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <j199fh$ir$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4e383666$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
    <j19m70$rj9$1@inews.gazeta.pl>
    <4e3867ca$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1au0h$shk$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j1au0h$shk$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <4e38ff47$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.54.184
    X-Trace: 1312358215 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2507 83.21.54.184:41836
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556554
    [ ukryj nagłówki ]

    (03.08.2011 09:39), z wrote:
    > mvoicem pisze:
    >
    >> Bo z tego co wiem, to jakiś procent towaru mu znika - nie jest w
    >> stanie wszystkiego upilnować. Skądś musi brać na pokrycie skradzionego
    >> towaru, jakoś nie zamyka interesu, więc widać tak kształtuje ceny żeby
    >> wyjść na swoje.
    >>
    >> Podły krwiopijca!.
    >>
    > Oczywiście przy założeniu że wszystkie sklepy w okolicy sprzedające ten
    > sam towar mają taki sam procent "znikania" towaru i ten procent jest
    > stały. Wtedy mógłbyś tak porównywać.
    > Raczej się dostosował, ciął koszty...
    >
    > Firmy w których pracowałem ten problem zawsze brały na klatę bo nie
    > miały możliwości podnieść cen.

    Skoro mogły ciąć, to znaczy że do tej pory miały za wysokie koszty.
    Czyli obciążały klienta swoimi błędami zarządzania.

    Albo postanowiły sobie odbić to w innym czasie - czyli obciążyć tymi
    stratami przyszłych klientów.

    Albo brały z oszczędności z lepszych czasów. Czyli przeszli klienci byli
    obciążani przyszłymi problemami.

    Tak czy inaczej, przy przyjętych przez Ciebie kryteriach - fafluśniactwo
    i łomatkowcywilizowanymkrajutoniemożliwe.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1