  • Data: 2005-09-06 09:42:45
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy a umowa o prac
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Jak w takiej sytuacji zwiększa się zdolność kredytowa. Podejrzewam że
    > 100 PLN
    > zarabiene na umowie o pracę to nie to samo co 100 PLN na umowę odzieło.
    >
    > 2. Po jakim czasie (ilu umowach) bank wogóle stwierdzi że umowa o dzieło
    > może
    > podnieść zdolność kredytowa?

    Gdy brałem kredyt 2 lata temu w PKO BP, to 80% moich zarobków pochodziło z
    umowy o dzieło (miałem również umowę o pracę na czas nieokreślony) - problem
    z dostaniem kredytu był spory, za którymś razem się udało. Generalnie banki
    coraz przychylniej patrzą na tego typu dochody, jednak takie umowy muszą być
    w miarę regularne i przynajmniej od kilku lat. Ja dodatkowo miałem od
    pracodawcy takie zaświadczenie, że zobowiązuje się w przyszłości kontynuować
    współpracę na zasadzie umowy o dzieło (nie wiem czy to coś pomogło).

    Jak liczą się takie dochody to już rozmowa indywidulna w banku, nie ma na to
    zasady.

    Pozdrawiam,
    Marcin