  • Data: 2014-02-28 11:29:22
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości >

    > jestem pośrednikiem, mam w ofercie praktycznie wszystkie banki...i jest
    > jeden, który idealnie pasuje do Twojej sytuacji ;-)

    A więc tak, BS chce zaświadczenie z 3 ostatnich m-cy, żaden Pit roczny i
    inne okresy zatrudnienia ich nie interesują. Przy kwocie kredytu 80.000 zł
    prowizja jednorazowa 2.5% ale 50% szabs że jak zawnioskuję u Prezesa obniżkę
    to zejdzie nawet do 1,5% a do 2% to już duże szanse. Kredyt oficjalnie brany
    na 15 lat. Jego koszt 44.000 TYS (SPŁACAM 124.000 ZŁ). Oczywiście moge
    spłacić wcześniej i tego jak mantry będę się trzymał. A więc gdyby udało mi
    się spłacić przez 5 lat, na co liczę i te 5 lat to max, będę starał się w 4
    lata, to koszt kredytu 14.000 zł, spłacam 94.000 na te 5 lat