  • Data: 2014-02-28 17:34:37
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A więc tak, BS chce zaświadczenie z 3 ostatnich m-cy, żaden Pit roczny i
    > inne okresy zatrudnienia ich nie interesują. Przy kwocie kredytu 80.000
    > zł prowizja jednorazowa 2.5% ale 50% szabs że jak zawnioskuję u Prezesa
    > obniżkę to zejdzie nawet do 1,5% a do 2% to już duże szanse. Kredyt
    > oficjalnie brany na 15 lat. Jego koszt 44.000 TYS (SPŁACAM 124.000 ZŁ).
    > Oczywiście moge spłacić wcześniej i tego jak mantry będę się trzymał. A
    > więc gdyby udało mi się spłacić przez 5 lat, na co liczę i te 5 lat to
    > max, będę starał się w 4 lata, to koszt kredytu 14.000 zł, spłacam
> [...]

    uważasz, że to jest dobra propozycja?
    2,5 lub nawet 2% prowizji przy taki krótkim okresie kredytowania?!

    możesz dostać kredyt bez prowizji, ale skoro te 1600 zł nie robi różnicy
    to po co szukać dalej?

    i tak z ciekawości:

    a pozostałe warunki jakie są?

    i nie licz na to, "a może mi się uda", "z pewnością spłacę"....kredyt
    hipo to najtańszy kredyt na rynku, w wielu przypadkach nawet jeżeli
    klient ma kasę to go nie spłaca wcześniej, bo...mu się to nie opłaca

    --
    pozdrawiam
    RobertS