    From: " abacab" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na mieszkanie - czy warto w millenium?
    Date: Thu, 5 Oct 2006 13:12:18 +0000 (UTC)

    > Zadales glupie pytanie i jeszcze masz pretensje.
    nie glupie a malo konkretne...emocje prosze wyladowywac w lesie...
    > Podaj troche wiecej informacji. Np... czy bierzesz kredyt na cala
    > wartosc mieszkania czy moze masz wklad wlasny.
    13% wkladu wlasnego

    Jaka jest wartosc
    > nieruchomosci.
    400kPLN
    Co znaczy dla Ciebie lepsza oferta? Moze wolisz nizsze
    > oprocentowanie kosztem utrudnien przy wczesniejszej splacie?

    mam w pespektywie wczesniejsza splate, mniej wiecej polowy w okresie 2-3 lat..
    Czy tez
    > chcialbys miec mozliwosc bezproblemowej wczesniejszej i jestes gotow
    > miec wyzsze oprocentowanie.
    bede wdzieczny za wyjasnienie zaleznosci..

    W jakim jestes(cie) wieku, z jakiego zrodla
    > masz/macie dochody (etat, dzialalnosc itp).
    etat umowa o prace- moja opiewa na niska kwote ok 25% calego gwarantowanego
    wynagrodzenia

    Czy zalezy Ci na mechanizmie
    > bilansujacym.
    prosze o wyjasnienie.
    Czy chcesz miec marze uzalezniona od Liboru czy tez od
    > humoru prezesa.
    wole pewne rozwiazania.i prosze 3 slowa wyjanienia n/t LIBORU

    Czy masz jakis krotki termin na podpisanie umowy czy tez
    > mozesz czekac nawet 2m-ce na decyzje kredytowa.
    tego jeszcze nie wiem
    > Naprawde, myslenie nie boli.
    pewnie ze nie boli, na poczatku nie wiadomo o co pytac...

    zdrowia zycze:)