  • Data: 2006-10-05 18:43:38
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie - czy warto w millenium?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abacab napisał(a):
    > bede wdzieczny za wyjasnienie zaleznosci..
    No moze sie okazac ze jeden bank ma wyzsze oprocentowanie ale nie
    pobiera oplat za wczesniejsza splate a drugi na odwrot. Nie ma zaleznosci
    > W jakim jestes(cie) wieku, z jakiego zrodla
    > etat umowa o prace- moja opiewa na niska kwote ok 25% calego gwarantowanego
    > wynagrodzenia
    A reszta wynagrodzenia?:/ Jest jakos udokumentowana?
    > Czy zalezy Ci na mechanizmie
    > prosze o wyjasnienie.
    W skrocie: masz jakies oszczednosci, ktore leza na specjalnym rachunkow.
    Odsetki liczone sa od roznicy miedzy kwota kredytu pozostala do
    splacenia a tymi oszczednosciami
    > Czy chcesz miec marze uzalezniona od Liboru czy tez od
    > wole pewne rozwiazania.i prosze 3 slowa wyjanienia n/t LIBORU
    Libor jest powiazany ze stopami procentowymi w szwajcarii.
    > Czy masz jakis krotki termin na podpisanie umowy czy tez
    > tego jeszcze nie wiem
    Millenium ma dosc dlugie terminy. Teraz ihmo najszybciej to wbk i bgz.
    Ogolnie to tak... bierzecie dosc duzy kredyt, to mozecie probowac
    negocjowac warunki:) Jesli jestescie z duzego miasta (a sadzac po kwocie
    to tak) to polecam udanie sie do expandera albo innego doradcy - tam Wam
    przedstawia rozne oferty, bedziecie mieli porownanie.
    Jako ze nie macie calosci kasy z etatu (a np umowy zlecenie sa pewnie
    nie od 10 lat a od 2-3) i do tego Wasz wiek... odradzam ing
    A no i fajnie, jakbys napisal, co Ci millenium zaproponowal - to ktos
    kto bral kredyt teraz a nie 4 m-ce temu i bedzie bardziej na czasie, to
    Ci poradzi czy wynegocjowal lepsze warunki czy nie
    --
    badzio