  • Data: 2004-08-03 07:15:11
    Temat: Re: kredyt na zakup mieszkania... bank
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Jul 2004 20:22:07 +0200, "Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\)" <p...@w...pl> wrote:

    >I to pomogło?
    >Jeżeli dobrze Cię rozumiem, to banki nie chciały Ci udzielić kredytu w PLN
    >ale, kiedy obarczyłeś ten kredyt dodatkowym ryzykiem, jakiś banki Ci tego
    >kredytu jednak udzielił?
    >Naprawdę czasem trudno mi przeniknąć umysły bankowców :)))

    To akurat normalne. Przy ocenie zdolności banki biorą pod uwagę chyba tylko
    wysokość raty w porównaniu do dochodów i miesięcznych obciążeń kredytobiorcy.
    Ponieważ w walucie rata jest niższa, więc zdolność wyższa. Jakieś tam "ryzyka"
    nie są wkalkulowywane :)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------