eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt - (nietrafiony?) doradca ExpanderRe: kredyt - (nietrafiony?) doradca Expander
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Kret" <m...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt - (nietrafiony?) doradca Expander
    Date: Thu, 27 Apr 2006 08:59:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <e2pq8e$eh7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bsz252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1146121296 14887 83.29.145.252 (27 Apr 2006 07:01:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Apr 2006 07:01:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:384191
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Dziwie sie, ze doradca z Expandera nie zauwazyl tych rzeczy i w ogole nie
    > wydaje
    > sie byc zainteresowany tym kredytem (nie odpowiada na maile).

    A co z telefonami? Mnie doradca EXP na początku poinformował o tym, że czas
    odpowiedzi na maila może wynieść nawet dwa dni robocze i prosił właśnie o
    kontakt telefoniczny. Dla mnie to jest sytuacja zrozumiała bo facet miewał
    zajęte terminy na 3 dni do przodu. Rozmowa potrwa 5 minut a opisanie
    wszystkich niuansów w mailu 20 minut...

    > Gdybym wiedzial ze rzeczywistosc tak bedzie wygladac, to nie zdecydowal
    > bym sie
    > na takie uslugi Expandera. Moze macie pomysl na wyjscie z tej sytuacji?

    Wydaje mi się, że miałeś pecha z konkretnym doradcą. Spróbuj umówić się z
    kimś bezpośrednio z mBanku - AFAIK mają system oceniania doradców więc jest
    to jakaś forma kontroli ich pracy.

    > Doradca z Expandera jak mnie zapewniano ma bezposredni kontakt z
    > analitykiem
    > banku - wiec na pewno moze (jesli mu sie bedzie chcialo) sprostowac
    > sytuacje czy
    > wrecz wynegocjowac odpowiednie warunki.

    Ja bym do niego dzwonił co 30 minut i prosił za każdym razem gdy odmówią Ci
    połączenia o oddzwonienie. Jeśli po takim jednodniowym ataku facet nie
    zareaguje to zastanów się czy to jest dobry pomysł żeby z nim to ciągnąć
    dalej. Może uda Ci się dowiedzieć z kim z mBanku się kontatkował i po prostu
    "przeskoczysz" o poziom wyżej.

    BTW: Mogę pochwalić swojego doradcę z Expandera (Kraków, Wielopole). Gość
    bardzo zasadniczny, przedstawił kompleksową ofertę, nie nagabywał, nie
    narzucał. Na etapie wyboru banku był bezkonkurencyjny (byłem też w Open
    Finanse i Notusie + 2 doradców PKOBP i BPH). Załatwienie wniosków, umowa i
    formalności przebiegały bez problemów przy czym na końcu facet uczciwie
    poinformował że bardziej to zależało od szczęścia niż jego interwencji. Był
    jeden mały zgrzyt, ale drobny i nie wpływający na sprawę kredytu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1