  • Data: 2011-10-12 14:26:06
    Temat: Re: kredyt obrotowy - DG
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 10:19:18 +0200, RD napisał(a):

    > Poszukuję sensownego kredytu obrotowego. Myślę, że przedział od 30 do
    > 100 tys. by mnie interesował, w zależności od warunków (nie znam widełek
    > kwot). Niestety prowadzę DG i niestety dopiero 1 rok (mija pod koniec
    > listopada).

    Jeśli nie masz zabezpieczenia (np. nieruchomości) na podobną kwotę, to
    zapomnij.

    Może dostaniesz z 20-30k "na start" w bankach typu Idea, ale na
    lichwiarskich warunkach. Zapytaj też w Multi, mają coś dla początkujących,
    ale też niewysokie kwoty i duży procent. Ew. PKO BP.

    > Drugi kredyt obrotowy poszukuję innej osobie, która też prowadzi DG,
    > ale od ponad 10lat, rocznie 1-2mln przychodu ze sprzedaży detalicznej.
    > Tutaj 50-100tys. wystarczy.

    To powinni dać niemalże wszyscy z pocałowaniem ręki.

    Mogę polecić KB, tę kwotę powinien dostać na uproszczonych warunkach, do
    tego bez prowizji za zaangażowanie (nie korzysta - nie płaci).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl