  • Data: 2006-11-07 08:50:08
    Temat: Re: kredyt pod akcje i sp. zoo
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze, patrze a tu KUBA porozsypywal nastepujace haczki:
    > Skad wiesz? Moze zapytaj sie tego kto Ci to powiedzial.
    > Ewentualnie przejdz sie do expandera, xeliona, openfinance - moze tam Ci
    > powiedza

    chcialem kiedys zaciagnac kredyt pod j.u. TFI i bank powiedzial ok, ale
    od razu mi powiedzieli, ze FA odpada, a na zrownowazony max. 60%
    aktualnej wartosci jednostek

    oczywiscie w momencie kiedy wartosc j.u. stanowiacych zabezpieczenie
    spadlaby ponizej wartosci kredytu do splaty - musialbym poszukac
    dodatkowego zabezpieczenia

    zatem ciezko bedzie dostac kredyt pod zastaw akcji, no chyba ze jakis
    bank sie zlituje i da np. na 30% ich wartosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS