    From: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt przy zalozeniu wczesniejszej splaty - ktory bank
    Date: Sun, 4 Jun 2006 14:16:42 +0200

    ul_kh.pdf

    > Racja jest. Ale za wczesniejsza splate sie placi :(
    >
    > Mulibank nie maja ale jest jakas prowizja przygotowywawcza:
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty_hipoteczn
    e/multiplan/oplaty

    Tak sobie przypominam, że GE miał w ofercie kredyty z niskimi opłatami
    początkowymi, niskim oprocentowaniem i coś tam jeszcze. Do wyboru, chyba
    jeszcze to mają. A na pewno (ale głowy nie dam :) widziałem tyyko reklamę)
    obecnie nie ma tam opłat właśnie za wczęsniejszą spłatę.
    Zadzwoń do nich najlepiej, bo na ich IMO badziewnej www niczego pewnie nie
    znajdziesz.