    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt samochodowy - raz jeszcze- odradzam
    Date: Tue, 27 Dec 2005 17:56:41 +0100

    Witam
    W Twoim przypadku jednak kredyt odnawialny będzie najlepszym rozwiązaniem i
    już tłumaczę dlaczego .

    1. Nie wziąłeś pod uwagę zabezpieczeń które banki stosują do pojazdów w
    grupie wiekowej 10 lat i powyżej. Cesja z AC może być trudna do
    zrealizowania ( TU nie chętnie ubezpieczają 10-latków, a co za tym idzie
    bank chcąc zabezpieczyć kredyt samochodowy ustanowi na pojeździe zastaw (
    sam wpis będzie Cię kosztował 200 zł, ewentualna zmiana 100zł i wypis z
    Centralnego Rejestry Zastawów =50 zł) lub poprosi Cię o poszukanie
    poręczyciela. W przypadku szkody ( nawet niegroźnej stłuczki ) będziesz miał
    czasochłonne i kosztujące dużo cierpliwości problemy.

    2. 10 letnie auto - kredyt samochodowy = oprocentowanie około 20 % ( patrz
    ofertę Ge Money Bank - szybki kredyt bez zabezpieczeń , bez wymaganych wpłat
    własnych i zaświadczeń z pracy )

    Osobiście nie pchałbym się w kredyt samochodowy , jeżeli zamierzasz pożyczyć
    15-20tys.

    pozdrawiam
    Rob