  • 1. Data: 2005-12-27 15:06:56
    Temat: kredyt samochodowy - raz jeszcze
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    Witam

    Planuje wziac kredyt w wysokosci 15-20k PLN za zakup uzywanego samochodu
    (10-letni). Posiadam konto w mBanku i tam skierowalem swe pierwsze kroki
    - okazuje sie jednak ze ich oferta kredytowa jest dosc uboga - nie
    oferuja kredytow samochodowych, kredyt odnawialny juz mam - jest
    mozliwosc podwyzszenia kwoty kredytu, ale po przeprowadzeniu symulacji
    wychodzi kwota ok 12k, po za tym prowizja 1% i oprocentowanie 12,85%.

    Dlatego chce spojrzec w strone ofert innych bankow w postaci kredytow
    zarowno samochodowych jak i gotowkowych (przejrzalem archiwum grupy,
    znam wszystkie za i przeciw, niektore dyskusje byly naprawde ciekawe :)
    ) Pytam dlatego, ze ofert jest cale multum i polapac sie w tym ciezko. A
    interesuje mnie spelniajace przede wszystkim takie warunki:

    - niskie oprocentowanie
    - bez wkładu własnego (ew niski)
    - brak prowizji, jak najmniejsze koszty kredytowe

    Czas zalatwiania formalnosci nie ma wiekszego znaczenia, dochody osiagam
    z tytulu umowy o prace. Okres splaty - najlepiej 5 lat, planuje jednak
    kredyt ten splacic znacznie wczesniej (jesli wszystko pojdzie ok dochody
    beda rosnac ;) )

    Co polecacie, na co ewentualnie jeszcze zwrocic uwage?

    pzdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-12-27 16:56:41
    Temat: Re: kredyt samochodowy - raz jeszcze- odradzam
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Witam
    W Twoim przypadku jednak kredyt odnawialny będzie najlepszym rozwiązaniem i
    już tłumaczę dlaczego .

    1. Nie wziąłeś pod uwagę zabezpieczeń które banki stosują do pojazdów w
    grupie wiekowej 10 lat i powyżej. Cesja z AC może być trudna do
    zrealizowania ( TU nie chętnie ubezpieczają 10-latków, a co za tym idzie
    bank chcąc zabezpieczyć kredyt samochodowy ustanowi na pojeździe zastaw (
    sam wpis będzie Cię kosztował 200 zł, ewentualna zmiana 100zł i wypis z
    Centralnego Rejestry Zastawów =50 zł) lub poprosi Cię o poszukanie
    poręczyciela. W przypadku szkody ( nawet niegroźnej stłuczki ) będziesz miał
    czasochłonne i kosztujące dużo cierpliwości problemy.

    2. 10 letnie auto - kredyt samochodowy = oprocentowanie około 20 % ( patrz
    ofertę Ge Money Bank - szybki kredyt bez zabezpieczeń , bez wymaganych wpłat
    własnych i zaświadczeń z pracy )

    Osobiście nie pchałbym się w kredyt samochodowy , jeżeli zamierzasz pożyczyć
    15-20tys.

    pozdrawiam
    Rob

  • 3. Data: 2005-12-28 13:00:27
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    Robert napisał(a):
> [...]
    > poręczyciela. W przypadku szkody ( nawet niegroźnej stłuczki ) będziesz miał
    > czasochłonne i kosztujące dużo cierpliwości problemy.

    Masz racje. Przejrzalem oferty kredytow samochodowych, nie sa korzystne
    dla starszych aut, nie wspominajac o wielu problemach o ktorych piszesz.
    Ide w strone "specjalnych" pozyczek oferowanych przez banki - w chwili
    obecnej rozwazam wspomnany kredyt odnawialny jak rowniez pozyczke
    ekspresowa z PKO SA. Przejrze jeszcze oferty innych bankow.

    Dzieki za odpowiedz.

    pzdr
    Sebastian

  • 4. Data: 2005-12-29 13:54:56
    Temat: Re: kredyt samochodowy - raz jeszcze
    Od: " zbooY" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff.8 <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > - okazuje sie jednak ze ich oferta kredytowa jest dosc uboga -

    > Co polecacie, na co ewentualnie jeszcze zwrocic uwage?

    na pozegnanie sie z mBankiem i przejscie do MultiBanku ;-)

    majac kredyt hipoteczny inne kredyty nieduzo drozsze niz MultiPlan czyli na
    dzis w PLN 7.5%

    a tak wogole to masz wogole jakis hipoteczny? nie potrzebujesz? to moze
    pozyczke hipoteczną?

    więcej danych :)

    pzdr

  • 5. Data: 2006-03-07 08:36:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Jeff.8 napisał(a):

> [...]
    > obecnej rozwazam wspomnany kredyt odnawialny jak rowniez pozyczke
    > ekspresowa z PKO SA. Przejrze jeszcze oferty innych bankow.

    I jak sie skonczyla akcja?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \