  • Data: 2012-07-09 15:10:48
    Temat: Re: kredyt w Euro
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 Jul 2012 14:51:16 +0200, Piter wrote:

    > I powiedz ile cie "wyszedl" ten kredyt i czemu tak drogo?

    A umiesz zdefiniowac ,,wyszedl''? Tak w 2004r, jak i w 2009r kredyt w
    walucie byl bardziej oplacalny niz PLN.
    BTW, jak sobie ktoś dał nawciskac, że kredyt na *set tysiecy
    w PLN nie niesie żadnego ryzyka to się moze nieco zdziwic, jak się
    WIBORy troche podniosa. Tak, tak wiem, to niemozliwe...

    PS. Jesli Twoje kolejne posty w tym watku beda rownie malo wnosily, to
    nie licz na odpowiedz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns