  • 1. Data: 2012-06-27 15:25:42
    Temat: kredyt w Euro
    Od: " angela" <a...@g...pl>

    przymierzam sie do kredytu w Euro. około 500.000 zł. jaki bank moglibyście
    polecić?;

    w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych
    uzbezpieczeń

  • 2. Data: 2012-06-27 15:54:55
    Temat: Re: kredyt w Euro
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-27 15:25, angela pisze:
> [...]
    > polecić?;
    >
    > w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych

    Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
    walucie w jakiej sie zarabia.

  • 3. Data: 2012-06-27 16:02:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-27, angela <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > polecić?; w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych

    Przy obecnych obostrzeniach ze strony KNF [1] to chyba żaden.

    [1] Zdolność liczona dla parametrów:

    - 20% niżej niż dla PLN
    - okres kredytowania 25 lat
    - obciążenie kredytowe nie może przekroczyć 42% pensji na rękę

    Mi zdolność dla kredytów walutowych po tych zmianach spadła do 120k
    (z prawie 500k).

    IMHO prościej zaaplikować o kredyt w PLN w banku w którym
    możliwe jest bezpłatne przewalutowanie i w którym przy
    przewalutowaniu nie patrzą już na zdolność tak drastycznie.

    Pewnie będzie to wymagało jakiegoś okresu spłacania regularnie
    w PLN, ale obecnie chyba jest to najbardziej realna opcja.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-06-27 16:34:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
    > walucie w jakiej sie zarabia.

    Ja np. zarabiam w euro, moze Ona tez.

    I jak tam KRETYNIE?

  • 5. Data: 2012-06-27 18:18:03
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-27 16:34, Jakub Jewuła pisze:

    > Ja np. zarabiam w euro, moze Ona tez.
    >
    > I jak tam KRETYNIE?

    Ona nie zarabia i np za 2 lata sie moze okazac ze polska zlotowka warta
    jest tyle co funt kłaków i przyjdzie pan komornik i zabierze jej
    "Apartament" w nofoczesnej dzielnicy ogrodzonej murem od swiata.

  • 6. Data: 2012-06-27 18:44:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Skad wiesz ze nie zarabia w e?

  • 7. Data: 2012-06-27 23:34:56
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Pewnie będzie to wymagało jakiegoś okresu spłacania regularnie
    > w PLN, ale obecnie chyba jest to najbardziej realna opcja.

    multibank, 6 mies. regularnej splaty i przewalutowanie jest mozliwe bez
    ponownej analizy, cos tam analityk oglada tylko i wyznacza propozycje marzy
    dla euro...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-06-27 23:36:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piter <n...@s...com> writes:

    > Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
    > walucie w jakiej sie zarabia.

    Jeśli oprocentowanie jest podobne, albo kredyt krótkoterminowy - to
    pewnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2012-06-27 23:43:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > polecić?;
    >
    > w zasadzie interesuje mnie jak najniższa marża bez obowiazkowych dodatkowych

    czy dochód rodziny wynosi minimum 12kzł netto na miesiąc? jeżeli tak to
    rozmawiamy dalej, jeżeli nie to zapomnij o kredycie w euro - będzie
    całkowicie nieopłacalny!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2012-06-28 00:17:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-27, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > multibank, 6 mies. regularnej splaty i przewalutowanie jest mozliwe bez
    > ponownej analizy, cos tam analityk oglada tylko i wyznacza propozycje marzy
    > dla euro...

    Wiem, właśnie się tam ostrożnie do KH przymierzam. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl