  • Data: 2009-12-21 15:47:43
    Temat: Re: kredyt w Lukas
    Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1 krok do wolności pisze:
    > Witam,
    > słyszałem, że Lukas daje kredyt gotówkowy na podstawie regularnie
    > spłacanych rat poprzedniego kredytu gotówkowego. Podobno pojawia się
    > notatka w systemie przy koncie klienta, że jest dodatkowa oferta na
    > większą kwotę. Jakoś tak....
    > Czy to prawda??

    Tu nie chodzi o poprzedni kredyt ale o to, że mając pozytywną historię a
    banku otrzymujesz kredyt gotówkowy zgodnie z twoją zdolnością. Im więcej
    terminowo spłaconych kredytów tym lepszy twój scoring (ocena) a bank
    mając większe zaufanie przyznaje wyższy limit.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl