  • 1. Data: 2009-12-21 10:18:11
    Temat: kredyt w Lukas
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl>

    Witam,
    słyszałem, że Lukas daje kredyt gotówkowy na
    podstawie regularnie spłacanych rat poprzedniego
    kredytu gotówkowego. Podobno pojawia się notatka w
    systemie przy koncie klienta, że jest dodatkowa oferta
    na większą kwotę. Jakoś tak....
    Czy to prawda??

  • 2. Data: 2009-12-21 15:47:43
    Temat: Re: kredyt w Lukas
    Od: Piona <e...@w...pl>

    1 krok do wolności pisze:
> [...]
    > spłacanych rat poprzedniego kredytu gotówkowego. Podobno pojawia się
    > notatka w systemie przy koncie klienta, że jest dodatkowa oferta na

    Tu nie chodzi o poprzedni kredyt ale o to, że mając pozytywną historię a
    banku otrzymujesz kredyt gotówkowy zgodnie z twoją zdolnością. Im więcej
    terminowo spłaconych kredytów tym lepszy twój scoring (ocena) a bank
    mając większe zaufanie przyznaje wyższy limit.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 3. Data: 2009-12-21 17:40:20
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl>

> [...]
    > gotówkowy zgodnie z twoją zdolnością. Im więcej
    > terminowo spłaconych kredytów tym lepszy twój
    > scoring (ocena) a bank mając większe zaufanie

    Dziś zadzwoniłem na infolinie i pani zdaje się
    dementuje Twoją informację, bo nie dają wyższego
    limitu tylko muszę wnioskować o nowy kredyt co za tym
    idzie sprawdzała mi zdolność. Muszę dostarczyć zaśw o
    zarobkach.
    Chyba coś się pozmieniało.... swoją drogą chyba też
    poszaleli jak reszta banków. Aktualny kredyt dostałem
    "na twarz", czyli miałem w systemie historię sprzed
    2-ch lat spłaty radia samochodowego w ratach 12x50zł.
    I aby dostać 20kPLN wystarczył dowód. Teraz mam
    problemy by dostać dodatkowe 10kPLN.

    Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który nie wpisuje
    kredytów gotówkowych do BIKU? No i daje w miarę szybko
    do 10kPLN?

  • 4. Data: 2009-12-22 07:40:03
    Od: Piona <e...@w...pl>

    1 krok do wolności pisze:
> [...]
    > informację, bo nie dają wyższego limitu tylko muszę wnioskować o nowy
    > kredyt co za tym idzie sprawdzała mi zdolność. Muszę dostarczyć zaśw o

    A czytałes co napisałem? Dostaniesz kredyt zgodnie ze zdolnością, czyli
    proporcjonalny do dochodu.
    Większość banków zaostrzyło przepisy. Kilka lat temu o kredyt było łatwiej.
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl