  • Data: 2017-06-01 11:45:45
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogohb0$j32$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-06-01 o 09:51, Piotr Gałka pisze:

    >Rację miał, to wy nie zrozumieliście co czytacie, bo się
    >zafiksowaliście

    Nie mial, a ty razem z nim.

    >na rzekomej nieznajomości procentu składanego przez Budzika i
    >jedziecie w tym temacie niczym koń z klapkami na oczach. Jak frank
    >skoczy 2 razy, to chcąc się wycofać z kredytu, trzeba spłacić 2x
    >więcej. Jak wibor skoczy, to można wycofać się mniejszym kosztem.

    No widzisz, napisales "mniejszym kosztem", a Budzik sie uparl na 10 %.
    Czemu 10 ? Wibor skacze, a kapital kredytu wcale nie skacze.

    Albo sprzedajemy mieszkanie od razu i sie wycofujemy, tracac nie
    wiadomo ile,
    albo nam to zajmuje rok i wtedy tracimy dodatkowo 10%, albo nam to
    zajmuje 2 lata i wtedy dodatkowo 20% ...

    albo nie sprzedajemy, i wtedy jak widac na przykladzie tracimy 150%
    :-)

    J.