  • Data: 2017-06-01 13:25:55
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    >Wracamy do punktu wyjscia wyjścia - czy bank jest odpowiedzialny za
    >to co w
    >jego imieniu mowi sprzedawca czy nie jest odpowiedzialny a liczy sie
    >tylko
    >to co na pismie.
    >Wydaje mi się, ze zgoda w tym temacie nastapiła juz dawno - jest
    >odpowiedzialny, tyle ze ciezar dowodowy lezy po stronie klienta i
    >zapewnne
    >mało kto ma nagranie rozmowy.
    >Ale przeciez mamy tez zeznania sprzedawców...

    I zeznaja, ze bank im kazal klamac ?

    Tak czy inaczej, to sie sprowadza do tego, ze bank mowi ze jest jakies
    ryzyko, ale nie mowi dokladnie ile.
    Bo i nie wie ile.
    I co dalej ? Ma dac "reprezentatywny przyklad" ryzyka ?
    A jak rzeczywistosc przerosnie oczekiwania ?

    Pan Prezydent jak taki madry, to niech zapisze w ustawie jakie maja
    byc te gorne wartosci wiboru, ktore nie beda przekroczone :-)

    J.