  • Data: 2017-06-02 15:29:34
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 czerwca 2017 15:06:32 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czyli de facto nie dało się przewalutowac bezproblemowo?
    > O to ciekawe, bo o takiej mozliwości tez mnie zapewniano na spotkaniach...

    Tu akurat magii nie ma, ale moze byc zdziwienie.
    Tak jak przychodzisz do kantoru i maja napisane ze cena japońskiego jena to 3 pln ale
    nie kupisz bo nie ma :)
    Albo jak kupisz mało to cena jest 3pln ale jak duzo to cena jest 24pln bo drugi
    klient sie zgodził na 23 i ani grosza więcej :)

    Takie warunki wyscigowe :)

    A mnie tak zastanawia kto nakupił tych franków tyle ze takie drogie sie zrobily i
    nawet bank szwajcarii przestal bronic kursu. I czy teraz je pomalutku sprzedaje czy
    trzyma ;)