  • Data: 2005-12-09 10:27:34
    Temat: Re: kredyty tylko w złotówkach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > obowiazek "opiekowania" sie bezpieczenstwem calego systemu, a nie
    > pojedynczych klientow. Przeciez gdyby wzrosla sila nabywcza Polakow -
    > nie byloby problemu. Popularnosc kredytow walutopwych to tylko skutek
    > naszej malej sily nabywczej i stosunkowo wysokich stop procentowych.

    Ale wlasciwie dlaczego kredyty obliczane w walucie zagranicznej (bo
    przeciez i tak chyba wyplaty i wplaty sa w zlotowkach?) sa (wciaz) o
    tyle tansze?

    Czy bank, zeby wyplacac kredyty "we frankach", zdobywa pieniadze na
    rynku szwajcarskim, a zeby wyplacac "w zlotowkach", na rynku polskim?
    Jakos niewydajemisie.

    Ja jestem zupelny laik i prosze mi to wyjasnic jak chlopu na roli.

    MJ