  • Data: 2005-10-04 10:52:03
    Temat: Re: krytyka inteligo cd
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A przeprosili przynajmniej, bo odnosze wrazenie, ze bank za kazdym razem
    probuje zwalic wine na klienta.
    Najlepiej by bylo gdyby takie banki nie mialy wogole klientow.
    Bo gdyby nie bedzie klienta to i nie bedzie opoznienia he he
    Szczerze im wspolpczuje.

    krzysztof szm.

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.