  • 1. Data: 2005-10-04 09:17:21
    Temat: krytyka inteligo cd
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Witam wszystkich szanownych grupowiczow.

    30.08.2005 r. zlozylem przez internet wniosek o otwarcie rachunku ( tym
    razem wspolnego z zona )w inteligo
    Prosze sobie wyobrazic, ze do dnia dzisiejszego nie udalo mi sie
    sfinalizowac tej tak moim zdaniem prostej operacji bankowej.
    Kto z Was dluzej otwieral rachunek w tym super banku????
    Ciekawy czy ktos pobije moj rekord ?????

    krzysztof szm.

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

  • 2. Data: 2005-10-04 10:42:02
    Temat: Re: krytyka inteligo cd
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > Kto z Was dluzej otwieral rachunek w tym super banku????
    > Ciekawy czy ktos pobije moj rekord ?????

    He, he, widocznie nie otwierałeś konta na wczesnym etapie działalności
    mBanku.
    Tam wyniki po 2-3 miesiące od pierwszego kontaktu do pełnej funkcjonalności
    konta były na porządku dziennym (tzn. miesięcznym).

    Pozdr.
    MM

  • 3. Data: 2005-10-04 10:52:03
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    A przeprosili przynajmniej, bo odnosze wrazenie, ze bank za kazdym razem
    probuje zwalic wine na klienta.
    Najlepiej by bylo gdyby takie banki nie mialy wogole klientow.
    Bo gdyby nie bedzie klienta to i nie bedzie opoznienia he he
    Szczerze im wspolpczuje.

    krzysztof szm.

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

  • 4. Data: 2005-10-04 11:35:50
    Od: "max" <b...@b...pl>

> [...]
    > Kto z Was dluzej otwieral rachunek w tym super banku????
    > Ciekawy czy ktos pobije moj rekord ?????

    a dzwoniles ? pytales na jakim etapie jest sprawa?

  • 5. Data: 2005-10-04 11:42:36
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Owszem, dzwonilem, pytalem.
    Wniosek zlozylem 30.08.2005
    Umowe wyslano do mnie 21.09.2005
    Umowe podpisana odeslalem 24.09.2005

  • 6. Data: 2005-10-04 12:18:54
    Od: "max" <b...@b...pl>

    > Owszem, dzwonilem, pytalem.
    > Wniosek zlozylem 30.08.2005
    troche tu dlugo

    > Umowe wyslano do mnie 21.09.2005
    > Umowe podpisana odeslalem 24.09.2005

    no reszta niby ok ja zakladalem wspolne na 3 osoby
    lacznie jakis miesaic to trwalo po odeslaniu papierow dosc szybko oddzwonili

  • 7. Data: 2005-10-04 17:39:54
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@e...strefa.pl> napisał w wiadomości
    > Owszem, dzwonilem, pytalem.
    > Wniosek zlozylem 30.08.2005
    > Umowe wyslano do mnie 21.09.2005
    > Umowe podpisana odeslalem 24.09.2005

    A jest 4.10. 24 to byla sobota. Po drodze byl jeszcze jeden "lykend". Moze
    nie przesadzaj? ;-) Poczta zajela troche czasu. Pewnie jutro-pojutrze bedzie
    wszystko dzialalo.

    A najpierw minal niecaly miesiac od zlozenia wniosku do wysylki umowy.
    Obleci ;-).

    Oczywiscie - powinno by pewnie byc szybciej... ale chyba nie w tym kraju
    gdzie nawet na grupie bankowej jest wiele osob co krytykuje lub wysmiewa
    jakiekolwiek zarzuty wobec bankow.

    Belin