  • Data: 2006-01-15 12:16:40
    Temat: Re: kto i dlaczego dzwoni tak pozno
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:2n1wz9u2t4.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
> [...]
    wymienić

    | A ja nikomu anonimowemu nie ujawnię swoich danych. Do widzenia.

    Nie są anonimowi - zawsze przedstawiają się z imienia i nazwiska;-)
    Poza tym, możesz i zaproponować, że podasz tylko datę urodzenia,
    albo, żebyście czytali po jednej cyfrze na zmianę, żebyś był
    pewien, że on(a) już i tak ma te dane. A jak nie to możesz
    oczwiście powiedzieć "do widzenia" albo raczej "do usłyszenia".

    --
    Pozdrawiam!

    "What can be imagined, can be achieved"