    From: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: kto kłamał w sprawie wyników kwartalnych banków ?
    Date: Mon, 20 Apr 2009 16:18:25 +0200

    Jan Werbiński napisał:

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Założenie na ile lat starczy ropy ma jeden zasadniczy błąd: nie przewiduje
    > ciągłego i przyspieszającego wzrostu jej zużycia.
    > Sytuacja USA dobrze to obrazuje. Kiedyś zakładając stałe zużycie
    > twierdzono, że są samowystarczalni na wiele lat, tymczasem coraz więcej
    > importują.
    >
    > Ostatnio pojawił się nowe potężne pożeracze surowców: Chiny i Indie.
    >
    > To już drugi powód do rewizji okresu wystarczającej podaży ropy.

    To ja też powiem przypowieść. Około 1972 roku banda oszołomów, która pisała
    stek bzdur pod nazwą Klub Rzymski podała, że ropa i woda skończą nam się do
    roku 2000. Pewien naukowiec (juz nie pomne nazwiska) założyl się że ropa
    stanieje w roku 2000 w stosunku do daty ogloszenia tej publikacji. Wygrał.

    --
    Chodźcie, znam taki fajny skrót - rzekł Mojżesz