  • 1. Data: 2009-04-16 10:54:20
    Temat: kto kłamał w sprawie wyników kwartalnych banków ?
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    jeśli tragiczna sytuacja banków była fundamentem obecnego kryzysu to jak
    należy tłumaczyć całkiem pozytywne wyniki w bieżących raportach kwartalnych
    ?
    chyba ktoś nas tu robi w wała

  • 2. Data: 2009-04-16 10:59:07
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jeśli tragiczna sytuacja banków była fundamentem obecnego kryzysu to jak
    > należy tłumaczyć całkiem pozytywne wyniki w bieżących raportach
    > kwartalnych ?
    > chyba ktoś nas tu robi w wała

    Kreatywna księgowość ;]

  • 3. Data: 2009-04-16 11:55:55
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wczesniej przez pare lat mieslimy sterowanie plebsem i wyciaganie kasy od
    podatnika za pomoca magicznego slowa "terroryzm". Teraz robi sie to samo za
    pomoca slowa "kryzys". Gawiedz musi sie zawsze bac, bo wtedy bez szemrania
    zgadza sie na wszystko.

    D.

  • 5. Data: 2009-04-16 12:27:29
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Teraz robi sie to samo za pomoca slowa "kryzys". Gawiedz musi sie zawsze bac,
    bo wtedy bez szemrania zgadza sie na wszystko.

    Widzę, że zmieniłeś zdanie na temat kryzysu w USA o 180 stopni.
    Jeszcze parę miesięcy temu pisałeś że Wielki Kryzys lat 30-tych XX-go wieku to
    "małe miki" w porównaniu z obecnym kryzysem subprime.
    Teraz piszesz, że to tylko narzędzie do sterowania społeczeństwem.
    Więc jak to jest naprawdę ?

    p.s. Kiedy pisałem, że podczas Wielkiego Kryzysu w latach 1929-1932
    PKB w USA spadł o 30% a teraz nie zanosi sie na głęboką depresję to większość
    z tego forum prawie zrównała mnie z ziemią.

  • 6. Data: 2009-04-16 13:18:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    NA RAZIE mamy bardziej medialny kryzys niz rzeczywisty, kryzys nastawiony na
    wyciagniecie od podatnika jak najwiekszego szmalu. Prawdziwy kryzys dopiero
    przed nami i tu nie zmieniam zdania.

    D.

  • 7. Data: 2009-04-16 15:38:30
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    XXL napisał:

> [...]
    > PKB w USA spadł o 30% a teraz nie zanosi sie na głęboką depresję to
    > większość z tego forum prawie zrównała mnie z ziemią.

    O to ja też to pisałem ;)
    (Nieśmiało dodam, że nawet Balcerowicz o tym mówił na samym poczatku kryzysu
    (wtedy w polsce było 2%))
    Tylko wtedy pisałem, też że zaczynamy się zbliżać. 30% też było to w
    największym dołku a nie ciągle przez lata.

    --
    Chodźcie, znam taki fajny skrót - rzekł Mojżesz

  • 8. Data: 2009-04-16 18:27:03
    Od: "kk" <a...@a...aa>

    > chyba ktoś nas tu robi w wała

    Nie jestem pewien ale jeśli banki mogą już same wyceniać swoje aktywa to
    pewnie wyceniają papier toaletowy hipoteczny na miliardy.
    Nie rozumiem tylko Czemu władza w USA wprowadziła taką
    możliwość dla kreatywnej księgowości - po co ?

    obawiają się że przestaną być wiarygodni przed dłużnikami ???
    i chcą na siłę podciągać wyniki

    pozdr. kk

  • 9. Data: 2009-04-17 06:01:23
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    > Prawdziwy kryzys dopiero przed nami i tu nie zmieniam zdania.
    >
    > D.

    Kiedy?

  • 10. Data: 2009-04-17 07:48:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>