  • Data: 2010-07-06 07:22:46
    Temat: Re: kto odpowiada za błędny wpis w BIK?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:i0tlb7$3ng$1@news.onet.pl...
    > To ta sama znajoma, co opisywałeś 3.07.? Wtedy stała godzinę, teraz piszesz,
    > że kilka. Coś ściemniasz....
    > Znajoma niech wróci do tego sklepu za miesiąc, wtedy zapewne podziękuje bikowi
    > :-)

    Ta sama. Miałem komunikaty błędu z OE że "posting not allowed" więc
    już nie sprawdzałem czy post się ukazał. A widać tak.

    W sumie kilka, bo naprzód się okazało, że legitymacja nauczyciela nie jest
    "dokumentem ze zdjęciem",
    więc trzeba było podreptać po paszport. A czas leciał. W sumie razem z wyborem
    lapka
    trwało to 4 godziny.

    A za co miałaby BIKowi dziękować? Że bostała zmuszona do kupienia za gotówkę
    zamiast 10 rat zero procent?

    Feromon